Probleem met beeldscherm

Vragen ivm het forum,de website of PC in het algemeen

Moderator: Moderator Team

Probleem met beeldscherm

Berichtdoor Philippe » 03-11-2009 23:40

Ik start net mijn laptop op en het beeld is ineens super groot. De resolutie klopte blijkbaar niet meer. Ik heb het iets of wat kunnen herstellen maar het lijkt nog niet perfect. Verticaal is het precies nog te ver uitgerekt. Resolutie is 1440x900. Iemand een oplossing?
Philippe
Preminiem
Preminiem

Re: Probleem met beeldscherm

Berichtdoor Royal FC » 04-11-2009 22:47

Heb je updates gedaan? Of is dit 'spontaan' gebeurt
Koninklijke B**rsch*t Voetbal en Atletiek Club was een Belgische voetbalclub uit Antwerpen. De club was sinds 1900 aangesloten bij de voetbalbond, en kreeg later stamnummer 12+1. De club speelde in paars-wit in het Olympisch stadion. Voor de Tweede Wereldoorlog haalde club 7 landstitels, later zouden enkel nog twee Belgische Bekers volgen. Na enkele moeilijke jaren met financiële problemen zou de club in 1999 ten slotte opgaan in Germinal Ekeren als Germinal B**rsch*t Antwerpen. De fusieclub zou onder Ekerens stamnummer 3530 gaan spelen, stamnummer 12+1 verdween.
Royal FC
Moderator
Moderator

Berichtdoor Philippe » 04-11-2009 23:52

Was vanzelf gegaan.. Is ondertussen opgelost. Ik moest het nog ergens anders veranderen. Kzou anders wel is willen weten hoe dat vanzelf gaat? Virus?

Van updates... windows update, maar dat gebeurt wel meer hé?
Philippe
Preminiem
Preminiem

Berichtdoor Royal FC » 05-11-2009 16:10

Kan van alles zijn, virus, spyware, updates, driver update.
Goed dat het weer opgelost is
Koninklijke B**rsch*t Voetbal en Atletiek Club was een Belgische voetbalclub uit Antwerpen. De club was sinds 1900 aangesloten bij de voetbalbond, en kreeg later stamnummer 12+1. De club speelde in paars-wit in het Olympisch stadion. Voor de Tweede Wereldoorlog haalde club 7 landstitels, later zouden enkel nog twee Belgische Bekers volgen. Na enkele moeilijke jaren met financiële problemen zou de club in 1999 ten slotte opgaan in Germinal Ekeren als Germinal B**rsch*t Antwerpen. De fusieclub zou onder Ekerens stamnummer 3530 gaan spelen, stamnummer 12+1 verdween.
Royal FC
Moderator
Moderator

Berichtdoor Superbomma » 16-07-2010 12:10

Philippe schreef:Was vanzelf gegaan.. Is ondertussen opgelost. Ik moest het nog ergens anders veranderen. Kzou anders wel is willen weten hoe dat vanzelf gaat? Virus?

Van updates... windows update, maar dat gebeurt wel meer hé?

2 mogelijke oorzaken:
1. je hebt uw laptop net aangesloten gehad op een extern beeldscherm (monitor, tv, projector);
2. er is bij Windows update een update gebeurd van je beeldschermdriver waardoor, na een herstart, je instellingen "verloren" gegaan zijn.

Nummer 2 lijkt me in dit geval de oorzaak te zijn geweest.
Ransford Addo is a Red!!!

"But I think dat, euh, veu maai de belangraakste ies dat er is een gehiejel upon the plaan, even neffe de plaan."
- Colin Andrews -

"Ondanks alles blijft ‘den Antwerp’, samen met de haven, de diamant en de Zoo, één van de vier kroonjuwelen van de stad Antwerpen."
- Supporter Fortuna Sittard -
Superbomma
Junior
Junior

Slagzin: The East End Is Dead Until Royal Antwerp Go There , Up The Gas

Keer terug naar Helpdesk