Akkoord da ge ni bijtend kritisch zijt, maar dees is toch wel een brug te ver zenne...
Moderator: Moderator Team

RAFCRIK schreef:Meende golle da na da golle diejen onnozelen banner van die halve gare in beeld brengt?
Akkoord da ge ni bijtend kritisch zijt, maar dees is toch wel een brug te ver zenne...

jode1880 schreef:hallo,
een vraagje; hebben jullie geen beelden van t2 vanaf dat EH zijn speech begint -> nr 1 zal nooit vergaan -> You "ll never walk alone (wat al on line staat) -> opkomst spelers?

Cpt.eddie schreef:RAFC.TV down? Ik krijg al twee dagen niet de normale startpagina, vervangen door niks eigenlijk.

1880rafc1880 schreef:Cpt.eddie schreef:RAFC.TV down? Ik krijg al twee dagen niet de normale startpagina, vervangen door niks eigenlijk.
Ik heb gisteren nog een filmpje gezien, en ik geraak er nu ook nog op.

Webmaster schreef:Voor mensen met Firefox --> beelden RAFC.tv zijn via wijzijnantwerp.org wel perfect zichtbaar.
Deze zijn vanaf zaterdag 9 januari ook daar te bekijken

mil love rafc schreef:wanneer komen er sfeerbeelden van rafc-G*A?
grtzz

mil love rafc schreef:voor de rest geen beelden te zien op rafc.TV ofwa?

Son0fGod schreef:Komen er eigenlijk nooit beelden/interviews van tijdens de oefenmatchen ?

incuflex schreef:Son0fGod schreef:Komen er eigenlijk nooit beelden/interviews van tijdens de oefenmatchen ?
Wss kunde den dvd bestellen !
Wa is da tegenwoordig, voor het minste wordt er n'een dvd uitgebracht maar deftige interviews of match verslagen zijn er ni meer bij. Hopelijk keert da snel terug tijdens het seizoen.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast